söndag, november 18

Fullt upp

Hej!
Hade fullt upp igår så jag han inte uppdatera nått.
På morgonen/förmiddan så var jag på öppet hus på folkuniversitetets gymnasium i Trollhättan. Efter det så åkte jag direkt till match med U-dam. I andra perioden så ledde vi med 7-3 men så vände allt i sista perioden och vi förlora med 7-9...
När jag kom hem så hade jag kalas med släkten efter som att jag fyller år på onsdag. ;) Fick lite olika presentkort, en väska, en tröja och två målardukar.
Dessutom så fick jag en förtidig födelsedagspresent ifrån Elin när vi har och handa efter matchen. Fick syn på en tidning om Breaking Dawn men jag hade inga pengar... så snällt nog så köpte de den åt mig!^^

Idag tar jag det lite lugnt efter som att jag känner mig lite hängig. Ska ta och ränsa ut lite böcker ur bokhylla om en stund men nu så ska jag fortsätta att öva inför spanska provet på torsdag.
Ha det bra

Brukar inte läsa Frida men jag var ju bara tvunget att ha den när det var 21 sidor om Breaking Dawn!

Dessutom så fick jag en liten movieposter ;)


Platsen för de två bästa!<3 i="i">


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)