söndag, november 11

Min söndag

Hallo hallo!
Dan började med en konsert på folkets hus. Spelade på scenen så man längtade tillbaka till kabarén en del. Önskar att vi kunde göra det igen (så jag också kan vara med på föreställningarna den här gången)!
Spelningen gick hur som helst bra. Nu på eftermiddan har jag övat lite till matteprovet i morgon. Sista dan, inte så smart men. Har var ute en tur i kvarteret med jultidningarna också. Fick sålt några i jalla fall och nu ska de skickas in. ;)
Nu ska jag ta och överaska pappa en muffins med galssyr som jag och Maria bakade (recept finns Här) efter som att det är fasdag idag.
Ha det så bra

Det var länge sedan jag la ut några outfits bilder så här kommer några. Dock så orkade jag inte ta fram kameran så det fick bli bilder tagna med datorn.
Tunikan mamma och jag delar på, som jag hade på mig på konserten.


 Och det jag har på mig just nu. Min stora, mysiga luvtröja som jag köpte i Göteborg, ifrån bikbok


Men som sagt, nu ska jag överraska pappa. Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)