lördag, februari 11

We are the best!

Hej!
Har inte orkat blogga nått idag...
Men det beror ju på att vi har spelat världens bästa match! :D
1-3 emot ... em.. vet inte xd ... förra gången spelade vi 2-15 emot dem (!) så vi är verkligen mycke bättre nu!
Men det var inte bara det som var bra, vi hade världens bästa spel typ, vi prata med varan, hade görmånga skott på mål och spelade så himla bra bara.
Det var BARA otur att skotten inte gick in , det var det verkligen..

Sen var man ju så duktig så att man fick utvisning... bollen kom flygande brevid mig i luften och då kom det lixom som en reflex att jag stack ut handen och stoppa den... När jag o Elin spelar med pappa o han kompisar så kör alla så, så det blir en reflex.. inte jätte bra men...
Som tur var verkade ingen i laget arg och vi spelade lika bra med en spelare mindre på plan. Hehe, lite kul var det ju också.. xd

Sen jag kom hem har jag bara suttit o slappat och det ska jag nog fortsätta med hela kvällen för jag e rätt trött.
Melodifestivalen, godis o kanske en film. Helt okej på en lördakväll. Sätter nog på Vampire Diares nu..^^
Ses
Har tyvärr inga nya bilder på laget så ni får några gamla...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)