torsdag, februari 16

R.I.P

Hej!
Zorry för att jag inte uppdatera igår men jag hann inte.
Vanlig skoldag, börja sälja biljetter till Kabarén så om nån vill köpa så det det bara att prata med nån (i min klass, typ..).
Han typ hem i nån timma och sen vidare till stråkfesten (konsert). Va faktisk ass kul, tänkte nästa inte på att vi spela utan mer att vi sålde lotter. Det sålde jätte bra, fast jag tror nästan att det var mest vi i orkestern som köpte... själv köpte man typ 20 st! xd

Nu kommer vi till det soliga... min modli har fått cp-skador och kommer nog aldrig mer att funka. Tappa den i golvet för typ 1000 gången i går så den klarade inte mer... R.I.P lilla mobil...
Fast det betyder ju att jag få en ny mobil... min gamla var ju GANSKA repig. Fast jag vill inte ha en touch så det spelar inte så stor roll...
Får ha mammas gamla tills vi köpt en ny. Efter fjällen då..

Nu tror jag inte att ni orkar läsa mer om ni ens har läst det här, så jag uppdaterar mer i kväll!
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)