tisdag, februari 14

Glad alla ♥-ansdag

Hej, vill bara önska alla en fortsatt bra alla hjärtans-dag!♥

Själv har man haft en rätt bra dag, dans med 9:orna på morgonen och sen övning till kabarén på hela eftermiddan. Övade alla scener som jag är med i förutom den sista.
Även "min scen" där typ jag är "huvudpersonen" gick rätt bra tillsist, fick in rätt dialekt o så. Fast i slutet skulle jag typ skrika en sa och sälla mig på stolen. Pratade med en typ hes röst så när jag skrek blev det nån helt konstig röst så alla börja skratta! xd Kul att man kan roa någon o varje fall..^^
Dela ut alla mina hjärtans-dagskort också... alla blev för glada tycker jag!^^
På vägen hem stanna jag också och köpte blommor till mamma o pappa, som de ska få tillsammans med ett kort.

Hjärtans kramar till er!♥

Mina fina vänner... Ni är något av det bästa jag har!♥
Älskar denna bilden... den blev så bra!^^
Underbara Plomp och Plompis.. ♥

En lite muffins tillsammans med ett litet godispaket..
(i bakgrunden mitt stökiga skrivbord efter jobben med alla alla hjärtans-dagskorten...^^)
En fin alla hjärtans-dagspresent från Linnea! Jätte söt är det, kommer att få sitta fast i min nyckel i fortsättningen..
Tack!^^
Ha de bra!♥

1 kommentar:

  1. svar; va? xd att jag ska ha frisyren i morgon eller jag fattar inte...

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)