fredag, februari 17

Spotlov! :D


Hello!
Tänckte börja berätta lite om dansen igår.
Det var faktist mycker roligare än jag trodde. Dansade faktist mest med killar (!). Fast det va AS varmt! Men för övrigt tor jag att de flesta tyckte att det var kul. :)
Det sluta typ lite över 10 så jag släkte rätt sent o e jättetrött idag!

Men dagen har ändå var rätt ok. Matte - orka inte göra nått So - redovisningen gick bra :) Bild - alltid kul!
Men sen var vi tvungna att stanna kvar över långrasten för att ha lektion 10 min... vad tänker lärare med? Oförberätt prov var det också!

Men what ever! Nu är det lov och om några minuter kommer Ellen. I morgon åker vi till fjällen! Ska bli så skoj! :D
Men det kommer inte bli nån uppdatering på lovet...

Ha ett bra lov allihopa!
Kramar
Förra året! < 3





Outfit igår...

Toffsar!


1 kommentar:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)