fredag, december 30

Varför känns det som vår?

Hej!
Plötsligt känns det som om det är vår! Det kan ju kanske bero på att Lisa la ut så fina vårbilder!^^
Men jaja, jag och Lisa ska i varje fall ses i dag och sen i kväll ska vi på Sherlock Holms (stava jag rätt) på bio. Jesper (hennes tviling bror om ni inte fattat det - ja, jag känner många tvilingar, har typ fyra st i min klass + att jag känner 3 st till xd)... nu har ni säkert glömt vad jag skriver om men BIO var det, och Jesper ska också med! ;D
Nu ska jag nog gå och göra mig i ordning medans jag väntar på att LISA ska ringa (Lisa om DU ser det här så har jag sett det på din blogg men vi har ju redan pratat så... )
Okej det här kanske var ett lite konstig inlägg men jag hoppas att ni fattar nått! xd
Karm








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)