onsdag, december 21

Jullov! :D

Hej!
Är hemma från julavslutning med skolan och innebandyn.
Gjorde ungefär det som jag skrev om i förra inlägget. På julavslutningen van vi med ‎3-4 emott dam elit.. fast vi hade 4 handikappmål från början..... 1-1 emot p 01... vi gick inte vidare till cv-final för dom räknade hur många mål man hade gjord och vi hade bara gjort 1 så.. inte jätte bra :( det hade så klart gått bättre om jag hade varit med! ;D

I morgon kommer det hit några tjejer och så ska vi byta julklappar! ;) det blir nog skoj!

Ni kan föresten kolla min fina kompis Lisas blogg! ;) Hon har nyss startat den med det är många fina bilder och bra uppdatering! Värt att kolla i varje fall.. ;)
Ni kollar hennes blogg Här.

Ha ett bra lov (även om alla inte har fått lov än) !
Kram

Två bilder Lisa tog på mig när vi var på Liseberg...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)