onsdag, december 21

Sista dan i skolan på det här året... det var skönt att säga! ;D

Hej!
Var i skolan i dag. Känner mig bättre som tur är.
Kollade på en jätte bra film i dag i skolan (typ hela dan också så det var gött!). En ny verision av Romeo och Julia och den har faktist jätte bra. Förutom att dom pratade på rim och med jätte konstiga ord HELA tiden så det var lite jobbigt... Men det var verkligen min typ av film. Måste se den igen alltså! Och han som spelar e/var... jätte söt!^^

Nu ska jag gå och göra mig i ordning till julavslutning på skolan. Ska få våra betyg, ha en present lekt och sånt... Efter det ska jag vidare till innebandyavslutningen.. Ska inte spela utan bara titta på!
Kram

Snygging...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)