fredag, december 9

Julklappsshopping

Hej!
Han inte uppdatera nått igår. Han knappt vara hemma innan jag var tvungen att åka till konsertaen i fränderfors.
Missa precis bussen men busskofören (stavningen) så lixom att vi skulle med och den bussen vi satt på stanna framför den, men ändå åkte den.... *** ***** ****.......
Men spelningen gick bra i varje fall ;)

Efter skolan idag ska jag till överby med Linnea, Amanda och Ronja för att köpa lite julklappar och andra saker.
Nu kan jag inte skriva mer för jag har bara 14 % på datan och den ska räcka resten av dan....
Vi ses...
Kram
Bilder från förra året...



Om ni inte har nått att göra kan ni svara här... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)