söndag, april 3

Vi är så jättebra!

Hej hej på er!!

Hade jätte kul i går. Åkte till stan och hyrden en film, köpte glass och godis! Sen tog vi bussen hem och fota och hade kul.

Om ni undrar vilka "vi" så är det Ronja, Maria, Linnea, Amanda och jag. :)

Typ efter att vi hade sjungt sing star så gjorde vi tacos. Det va gott.^^

Sen kolla vi på någon rolig film! Haha! Sen spela vi sing star igen innan Maria och Amanda åkte hem.

Då bädda vi och Linnea måla mina naglar! Hon e jätte bra på det. Hon har såååå mycket nagellak!^^

Sen satte vi oss i våra soffor (vi sov ner i Ronjas vardagsrum, hennes föräldrar va inte hemma) och så kolla vi på en till film. Sen låg vi och prata tills vi somna.

Ronja och Linnea va väl uppe till 4 men jag somna vid 3^^

Idag har jag Ronja vart här en stund, när vi vakna.

Hat nu så bra!

Kram kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)