torsdag, april 14

Äntligen lov!

Hej!
Just nu sitter och och kollar på film! Så skönt att lovet har börjat och att man kan va uppe hur länge som helst utan att tänka på att man ska upp till skolan. Har ju studiedag i morgon som vi får lov en da tidigare.
I morhon: Jag jag och Maria + några till på nån dansförestälning (ska ringa henne snart för vi ska ses snart) sen kanske jag ska klippa mig och sen packa inför cupen (berättar mer sen).
I dag: har jag vart med Elin när jag kom hem. Vi ska börja på en serie som ska heta Tessett och Lee. Vi har gjort kläder och fixat ett intro med egenmusik.^^ Och så har vi fått reda på en tråkig sak :(
Strax tebak!





Tessett och Lee!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)