söndag, april 24

Påskafton, påskdan

Galning och jag
Hej.
Jag e typ jätte trött nu så jag skriver typ bara vad jag har gjort de senaste dagarn.

Igår fick jag leta efter påsk-presenter i trädgårn.^^
Fick: massa godis, pengar, lotter, smällare och ett linne.
Sen cykal jag o elin och dela ut lite påskbrev. Haha!
Sen hem o slappa äta godis och smälla smalare hos elin.
På kvällen var vi bortbjudna. Tog en tur runt vattenfallet och så.

I dag har jag mest slappat.
På eftermiddan greja vi lite med min båt.
Nyss har jag kollat på film och ätit lite nappar.

Nu ska jag gå och skölja av mig lite (jag e jätte varm) och sen lägga mig och läsa.
Natti natti^^

2 kommentarer:

  1. Vad gör man när man smäller smalare??

    SvaraRadera
  2. trodde att vi skulle läsa häfte eller sa nt amanda det? ;o

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)