lördag, april 2

Jätte kul kväll!!

Hej! Ska skriva lite om i gåt kväll! Det var jätter kul! Först bowla vi (alla trodde att vi skulle till gymix (stavningen)). Jag van bowlingen! Gjorde en strike! :D (stavningen). När vi var klara så gick vi till gymix! ;) Där fika vi och sen fick vi göra lite vad vi ville. Det fanns en jätte rolig studsmatta som man kunde ´hoppa jätte högt på! Det var kul!^^ I slutet gjorden jag faktist några volter själv! Men när jag kom hem var jag jätte trött, så jag typ bara dusha och gick o la mig! Efter maten ska vi (jag ronja linnea amanda & maria) in till hemma kväll o köpa lite mys och så ska vi ha en myskväll. Jag linnea o ronja ska sova över hos Ronja! Hoppas att det blir kul! ;) Nu måste jag gör lite läxor men först ska jag kolla lite bloggar! ;) Hat så bra! Karmis kramis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)