tisdag, februari 15

Hoppas hoppas <---

Hej! Har precis tatt en dusch.
I morgon efter middag har vi stråkfest så jag hoppas att jag kan gå! Jag kommer inte gå till skolan men jag vill verkligen gå på "festen". Att bara sitta inne framför datorn och tvn är inte så kul i längden. Man blir uttråkad, den finns inget att kolla på inget att göra på datorn och man blir trött. :( Som tur är har mamma hyrt en film som jag kan kolla på i morgon. (Men jag måste plugga lite till provet också.) Skulle jag få gå på spelningen skulle det va dagens höjdpunkt. :)

Här nere ser ni några bilder jag har tatt från bloggen, Lolli-fotar. Jag har så klart fått lov att ta dom!
Ha det så bra tills jag skriver mer! Nu ska jag snart lägga mig!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)