onsdag, februari 16

AAAaaaa! :O

Jag har sett i tidningen att dte har kommit en super farlig "mask" som äter upp mäniskan innifrån om man råkar få den i sig! :S
Masken sprids via rävar o även hundar.
Dom har hittat en räv i bohuslän som har sjukdommen.
Man ska inte äta bär som man hittar i skogen ifall det skulla ha vart en räv som gjort avföring på bären.
Om man får i sig maske dör man ganska snabbt och det finns ännu inget "botemedel"! ;S
Så man blir ju lite rädd!

Så pussa inte era hundar eller ät bbär i skogen!

Ses
P.S jag orkar inte täncka på stavningen i det här inlägget så hoppas att ni kan läsa! ;)

2 kommentarer:

  1. Fan elr ! ;o Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk elr någon annan spec inte som jag känner !!! <3

    SvaraRadera
  2. det var ju typ bandmasken eller vad den nu hette ;s folk äter såna för att dom vill bli smala för den äter upp hälften av det man själv äter

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)