fredag, februari 18

Dag 6 - Min dag

Så här har min dag sett ut:
-Vakna, frukost, buss till skolan
-Skola, so, no, svenska, mat mentorstid och musik-redovisa vår låt "Knockin' on heaven's door". Det gick faktist jätte bra! Typ första låten jag har spelat på gitarr. :) Vi var jätte bra hela vår grupp. Maria, Amanda, Pauline och Anna.
-Fiollektion, springa till bussen, åka till musikskolan, spel, åka hem.
-Mamma hämta mig, vi åkte hem.
-Åt, packa, dator :)

Ja, typ så har min dag sett ut. En fredag som alla andra.
Om typ en timme kommer Ellen! :DD
Sen ska vi äta varma smörgåsar.
Vampire diaries (hoppas att jag stava rätt!) på tv i kväll! Äntligen!

Nu måste jag packa mer!
Skriver kanske mer sen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)