onsdag, februari 16

Efter regn kommer solsken!

Hej! Ska alldeles strax äta lite lunch, men först ska jag bara säga att jag håller på att bli bättre.
Jag e fortfarande lite trött men mamma och jag har konstaterat att jag är mycke bättre än i går. Men det blir ingen stråkfest för mig. ;(
Lite tråkigt men jag kanske, kanske kommer att kunna gå till skolan i morgon (vilket jag inte tror/vill. För vi har nämligen matte prov i morgon! ).
Men min dag ser typ ut så här:
-Äta
-Plugga matte
-Kolla på film o äta glass
-Greja me datan o kolla på film
-Blogga

Nu måååste jag äta för jag är jäääätte hungrig!!
Jag bloggar mer när jag har räknat matte.
Ses!



Nu titta solen fram! :)

1 kommentar:

  1. Hej ! Hoppas du e frisk imorgon och KAN å t skola ! Saknar dig <3 tror att du kmr klara matte provet ;D det e inte så svårt. Har inte övat något. tror inte jag kommer att göra det heller ;D <3

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)