söndag, januari 23

Surer match!

Hej!
Har precis kommit hem efter matchen. Och vad kan jag säga om matchen? Jo det var våran bästa någonsin. Vi förlora mot Skövde med 3-4. Det kanske inte låter så bra men dom ligger 2 i serien och vi ligger ... inte så bra till."/
Men hur som helst så spelade vi jätte bra. Engla stod i mål och hon var super! Och i slutet var det nog det mest otroliga. Emma sjuter mål i sista sekunden. Och jag menar verkligen SISTA. 1 sekund kvar och hon sjuter mål! Snacka om att vi blev glada. Vi var nog gladare än motståndarna Även om vi förlora.^^

Ska äta nu men först vill jag tacka alla i mitt lag! Ni gjorde en fantastisk match! Ni e BÄST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)