fredag, januari 28

Handlat som vanligt

Hej, e tillbak från överby nu. Hann inte skriva som jag trodde, hann bara äta o typ sätta på datan.
Ni kanske har märkt att jag e på överby väldigt mycket, det har i varje fall jag ;) Jag gillar att handla kläder för det känns som om jag inte har så mycket kläder men det kanske e för att jag har fått en så stor gaderob ;) Jag ska i varje fall försöka att ta en shopping paus för jag behöver spara lite pengar.
Det jag köpte i dag var:
En jätte söt tröja från gina + en present
och ett vitt nagellak
kanske inte var så mycket men jag har ju beställt en tröja också och så köpte jag en film förra veckan. Skulle ha köpt en ny innebandyklubba men vi hitta inge så jag gick rumt med min gamla innebandy klubba på överby xD
Ska snart äta för jag e jätte hungrig. Jag trodde att det var för att jag åt för lite så jag blev hungrig men mamma sa att det var för att jag träna så hårt i går och nu behöver kroppen mycket energi (eller nått sånt)
Ni får nöja er utan bild för jag har typ inga nya att lägga ut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)