söndag, januari 23

Skriskor, grekland o skidor ...

Hej!
Vet att det inte var länge sen jag blogga men jag har redan en massa nya saker att berätta.
Jag provade nyss min nya skidjacka tillsammans med det övriga skidgrejerna.^^ Här nere får ni se lite bilder på hur "snygg" jag belv i dom. xD
Ska åka skriskor i morgon så jag har pakat och provat mina skriskor. Jag får ha en riktigt fin västa ... -.-'
Pappa sa att den väska hade han o mamma haft typ på olika ställen i världen. och då kom han i på att han hade tänkt att vi skulle åka till Grekland och öluffa (eller nått) o då sa mamma att hon också hade tänkt att vi kunde göra det nån gång. Så nu ska vi kanske åka till Grekland i sommar. Hoppas hoppas....

Satt i en timma o platta håret förut så nu är det helt rakt. ^^
Nu måste jag träna på spanskan. Annars kommer jag inte att klara mig på tisdag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)