måndag, januari 31

Grattis syster!!!

Ett stort grattis till min älskade syster Ellen! Hon blir 14 i dag.
Jag har känt dig seb vi gick på dagis. Du flyttade hitt och vi bodde nästan grannar. Vi var eller "lekte" jätte ofta för var bara att gå över gatan. När vi börja 2:an flytta du till trollhättan. Men din moster bodde kvar så vi sågs ganska ofta. Sen flytta din moster också och sågs vi nästa bara på loven. Det gör vi nu också, varje lov?någon helg ibland. Sen fick du följa men mig och min familj på höstlovet, en gång till damark och en till stokholm. Något senar fick du även följa med oss till fjällen. Fats att du alldrig hdae åkt skidor förut. I år är det tredje gången vi åker skidor ihop och du åker nästan lika bra som mig. När i åker till trysil så ska vi ha fett sköj. Har jag glömt nått? Ja! Du har vart med mig så mycket att det nästa känns som om vi är riktiga systar. När jag var liten ville jag ha en storasyster som dig! Vi kommer alltid att bara systrar! (Om du vill så klart!) Du har fått mig att lära känna nya vänner och jag har lärt dig åka skidor^^ . Rättvist? Kanske inte men jag vill brara säga GRATTIS!!!
Här under ser ni någrabilder sen vi var små!











































































































































































1 kommentar:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)