söndag, september 20

Plugg plugg plugg

Har fullt upp i princip varje dag och mycket ork kvar till att blogga finns det inte.
Har spenderat varje kväll/eftermiddag den här helgen (fredag inkluderat) med att jobba på globaliseringsuppsatsen som måste vara klar till tisdag morgon. Som tur är så har vi studiedag i morgon så jag blir förhoppningsvis klar med den då. Eller det måste jag rättare sagt bli, hehe.
Ska kolla på ett avsnitt av supernatural och sedan styra stegen mot sängen då jag är lite trött. Spelade nämligen min första träningsmatch med mitt nya lag idag - Elfhög (japp, motståndarna, haha! Vårt gamla lag fick ju lägga ned eftersom att vi var för få). Lite jobbigt då jag är bättre tränad för att segla än att spela innebandy, men det ger väl sig längre in i säsongen.
Tjo
Plugg i myskläder + en fin himmel sammanfattar ungefär min eftermiddag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)