onsdag, september 2

Du lever upp till förväntningarna september

Det var värst vad det blev grått och höstlikt helt plötsligt, men just det, det är ju höst nu. Första september började ju med regn och blåst (och jag var såklart ute och seglade mitt i alltet) så är det perfekt höstväder för mig.
Det kanske är lite tråkig övergång från sommarvädret men jag är faktiskt taggad på höst. Regn kan vara väldigt mysigt så länge det inte kommer i allt för stora portioner.
Fem tips på vad man kan göra när det är dåligt väder:
Gå runt i myskläder
Sitta läsa under en filt
Tända massa doftljus
Göra te och äta rostmackor
Kolla på serier hela dag av en god anledning

Sammanfattningsvis mysgrejer. Så om ni fortfarande inte är taggade efter detta så kan ni ju gå in på google, tumblr eller we heart it och söka på typ autum inspo. Nu är det höst ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)