tisdag, april 7

Longboard

Halloj!
Idag har det varit himla varmt väder och 16C° (!). Kunde till och med sitta ute och läsa lite i gungan på altanen i bara tjocktröja. Ibland får man faktiskt vad man önskar sig.
För övrigt har jag inte gjort så mycket idag. Småstädat/ränsat lite i min bokhylla, gjort rent hos fisken och spelat lite fiol. Träffade även Elin nu på kvällen och vi var ute och åkte longboard och waweboard för första gången för i år. De har lagt ny asfallt på cykelvägen som var jätteskön att åka på. Och sen så åkte vi några varv sittandes nere i rondellen, hehe.
Efteråt åkte vi hem till Elin för att spela lite sims och titta på High School musical 2. Har ett maraton pågående just nu. ;)
Ska strax gå och lägga mig. Hade tänkt att träffa Elin lite i morgon också. Sen så har jag körlektion och träning också.
See u

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)