onsdag, april 1

1:a april

Hello! 1:a april idag, har ni blivit lurade idag?
Ikväll har jag vart i skolan. Inte för att plugga utan för ett informationsmöte inför Berlinresan som alla 2:or ska åka på efter lovet. Hade typ inte fått någon information om någonting innan så det var skönt att äntligen få veta lite vad vi ska göra och hur vi ska resa.
Igår skulle det egentligen varit upptakt för seglingen men istället så var jag med och spelade på en konsert. Vår orkester spelade tillsammans med en orkester från Tyskland. Vi övade tillsammans ett par timmar i måndags och lite innan konserten och det lät väl helt okej hoppas jag. Kanske är sista konserten för denna termin då seglingen som sagt börjar nu och är samma tid som orkestern.

Känns lite som om det är fredag i morgon, men det är väl kanske för att det är sista dagen innan lov. Var det inte nyss sportlov eller? Känns som om veckorna bara flyger iväg. Snart är det väl sommarlov också. ;)
Ska dra mig mot sängen så att jag hinner läsa lite innan jag lägger mig.
Natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)