söndag, april 12

Rubriken som glömdes bort

Hello everybody! Sörjer lite smått för att det är sista lovdagen idag. Hade som vanligt inte varit fel med en extra vecka ledigt.
Har vart och övningskört lite idag och sedan spelat en träningsmatch mot ett korplag i fyrkanten. Vi var bara tre pers som avbytare så det var lite jobbigt. Som tur var så spelade vi bara 2x20 min. Själva matchen i sig var rätt kul. Vi ledde med 5-2 till rätt långt in i andra men se så orkade vi inte riktigt och tappade till 5-5. Bättre än förlust i varje fall.
Dock råkade jag ramla på rumpan så jag kan inte sitta på ena sida av den. Roligt när man sitter mestadels av skoldagen också... Tror ni att man kan ta ledigt för sånt?

Resten av de "bra" bilderna från när jag och Lisa var ute och fota.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)