torsdag, juni 28

Sommar = bra uppdatering?

Hejsan!
Känner redan att uppdateringen börjar dala ned till noll. Det borde ju va så att man har en massa tid över nu när det är sommarlov men jag har fullt upp hela sommaren...
Det kännas inte som om bloggen är det viktigaste just nu så ni får vara glada när det kommer ett inlägg då och då ;)

Kan ju passa på att skriva lite medans jag ändå håller på :)
Just nu sitter jag coh vänta på att pappa ska komma hem och sen åker vi till Göteborg och köper lite nya seglarkläder till mig. Det behövs kan jag säga för typ allt är för litet!
I morgon blir det förhoppningsvis Elin och en tur till Överby. ;)

Nu kommer pappa hem...
Ses när vi ses ;)
Fin konfakväll på ett varv utanför kön...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)