lördag, juni 16

Glass och jordgubbar

Hej, slänger in ett litet inlägg innan jag åker.
Lite smånervös inför lägret. Ska segla ner till Malmö och ta tåget där ifrån sen. Hoppas att det blir bättre väder en förra lägret!
Är det bara jag som inte tycker att det har börjat kännas som sommarlov än? Känns mer som en helg! Men känslan kommer väl tillsammans med baden och värmen som förhoppningsvis kommer snart! Och såklart... med all glass och jordgubbar. Sitter och äter lite sånt nu faktist. Ska synda mig att äta upp en sen åker vi!
Ha en bra vecka!
CHAO!
Riktigt snygga kvalité bilder...


1 kommentar:

  1. - Hej! Var gärna med i min nya tävling :)
    http://adaras.se/2012/june/vinn-ditt-favoritskal-fran-playman.html#comment

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)