måndag, juli 6

Tiden går

Well, en helg höll bloggningen på sommarlovet och jag har inte uppdaterat på en månad. Men jag har haft så fullt upp hela juni månad så att jag inte haft tid eller energi att lägga på bloggen (och det har vart rätt skönt faktiskt). Fört var det JSM en vecka i Båstad och efter det följde två av mina seglarkompisar från Stockholm och Västerrås med mig hem för att fira midsommar här. Vi hade det jättemysigt även om alla tre var förkylda. När de hade åkt kämpade jag på med att bli frisk innan i åkte till Koratien. Och nu är jag här, hemma efter 12 dagar med sol, 30°+ och en massa bad i 25° vatten. Helt okej alltså.
Hyrde en båt i en vecka och spenderade sedan de 5 resterande dagarna på land. Jag tar tillbaka det där "okej" och byter ut det mot "underbart". Även om det varit lite lite vind för segling.

Tänkte skriva mer om resan i några andra inlägg där det även kommer en hel del bilder. Ska även försöka klippa ihop en film (har typ 2 timmar med filmmaterial!) men den lär inte bli klar än på ett tag. Så länge får ni nöja er med dessa bilder från GoPro'n. Är faktiskt väldigt nöjd med hur bra alla filmer och bilder jag tog med den blev. Så här har ni några:




 Fisk
 En annan slags fisk









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)