onsdag, juni 3

Jobb

Hello!
Sommarvärdet har verkligen inte kommit igång än. Men får hoppas att det blir bättre snart. Speciellt tills studenten på fredag.
Idag har jag vart nere på kanalmuseet för att få lite mer info om jobbet. Som vilka datum jag ska jobba och hur allt funkar osv. Fick även öva på att guida lite vilket gick rätt bra tycker jag. Tror att det kan bli rätt bra i sommar ändå.
Och nu är det verkligen inte långt kvar. Avslutingsshowen är i morgon och på fredag är det den riktiga studentdagen med den mer formella avslutningen. Vi gör inte så mycket i skolan just nu, vilket jag nämnt förut, men det är rätt skönt att bara hänga lite med klassen och inte behöva stressa över allt som behövs göras. Men ändå lite skönt att det snart är sommarlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)