tisdag, juni 11

Sista kvällen

Jag ville inte att gårdagen skulle komma! Så hämskt med  avslut!
Skriver mer i nästa inlägg, här blir det bilder i ställt....
 
Maria (och Caspian) var konfrancier på avslutninge. Lite mer övning hade kanske vart bra, men det var ändå bra gjort med tanke på att manuset skrevs några timmar innan.
Bra gjort hörru! :)


Blev så himla stolt och glad när min fina vän Ronja fick ett stipendium! Hon var verkligen värd det och jag kunde inte vart gladare om jag fått det. Du är bäst!


 
Bästa klassen!
Lärarna var lika "roliga" som vanligt. Haha, nej, jag kommer sakna dem!
 

Mina fina och älskade vänner!


 Mina underbara lärare. Har kommit nära dem och jag kommer sakna dem på gymnasiet!




 The class
and the coolest pepole in the world!
Kommer sakna er enormt!!


 


 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)