söndag, juni 9

Jag kan inte säga att jag längtar...

Hello!
Har fixat rätt mycket iför i morgon idag. Sista dan med klassen, och skolavslutning och avslutningsmiddag. Vill verkligen inte skilljas ifrån alla! :(
Har provat och packat min kläder (ska göra mig i ordning hos Maria), skrivit mitt tal som jag ska hålla på avslutningsmiddan (lite i sista seckund, hehe), fixat naglarna (dessa fast svarta) och gjort personliga kort till lärarna.
Sedan så har jag varit på min kusins studentfest. Han slutar på det gymnasiet som jag börjar på.

Jag kan egentligen inte säga att jag längtar tills i morgon för jag vill verkligen INTE sluta vara en klass! :(
Hinner inte med någon uppdatera i morgon efter som att jag ska till frisören och fixa min frisyr till avslutningen efter skolan och sedan ska jag ju hem till Maria.
Vi ses när jag har sommarlov och ingen klass...

 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)