onsdag, maj 16

Skolavslutningsklänning?

Hej!
Har nyss kommit ut ur duchen.
Playtime idag. Fick stå på en lerig gräsmatta och förklara för en massa barn hur man skulle leka. Men det var okej endå. Speciellt efter att vi fick dem att hoppa runt i en ring och leka små groderna, hehe xd
Sluta 11 (!) och då hängde Mia med mig till tygladan o köpte tyg till en "rödluvan-mantel". Snällt av dig att följa med!^^
Sen åkte jag och mamma och kollade på avslutningskvällningar... hade gått igenom typ alla affärer utan att en prova nån så jag började få lite panik. Sen kom vi till Cassels, den sista affären som fanns. Och där fanns JÄTTE MÅNGA snygga klänningan.
Provade några och sen hitta jag två som jag stod och vela i mellan. Den ena va på rea och kosta bara 120 kr (!) så vi köpte båda på öppet köp. Får se vilken det blir....
Sen fasna jag i skoaffären och provade TUSEN klackskor. Hitta ett par snygga platåskor (lovar, de är snyggare än de låter!)..
Kanske visar lite bilder i morgon. Då är man ledig också ;D
Kram på er






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)