tisdag, maj 15

Åska.

Hej!
Tänkte, när jag gick till bussen på vägen hem, att det blev fint väder och inget regn så man kunde cyklat med det fick jag igen för. Värsta mörka molnen kom med SPÖREGN och ÅSKA. Trodde seriöst att jag skulle bli träffad av blixten när jag gick från bussen...
Och så är det segling. Inte så kul om det regnar och speciellt inte om det åskar.
Hade SO prov idag och jag är faktiskt riktig nöjd... till resultatet kommer?
Sen kollade vi på nån äcklig film om andra världskriget... BLÄ OCH SNYFT!
Nu ska jag i varje fall ta nått och äta innan jag åker till seglingen.
I morgon är det Playtime med hela skolan och vi ska hålla i lekarna... vi får se hur DET går.
Ses




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)