torsdag, oktober 27

SKA PRÖVA ATT SKRIVA ALLA RUBRIKER MED STOR TEXT SÅ FÅR VI SER HUR DET BLIR...

Hej igen!
Kom på att jag kanske ska gå ut och börja sälja kakor idag! Det får väl bli grannarna bara så vi får hoppas att dom vill köpa! ;D
För övrigt så är jag jätte hungrig har tatt en banan o så men... Får kolla med mamma när vi ska äta kvällsmat.
Föresten är det någon som vill att jag lägger ut en video när jag spelar piano eller fiol? Kommentera det i så fall! (Känner på mig att det inte kommer att bli några kommentarer...)
Ha en bra kväll!
Kram
Egon pix försök att stå ut...


3 kommentarer:

  1. svar; tack! hade redan ackorden till refrängen men tack för resten ;D

    SvaraRadera
  2. fint hår du har!

    sv; härligt :)
    allt är bara bra med mig med!
    kramis

    SvaraRadera
  3. sv; hihih tack så mycket ^^
    vad ska du göra denna fredagen då? :)
    kramis

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)