tisdag, oktober 4

Förstår du hur jag känner eller är vi bara vänner?

Hej, hahha blev lite rim på rubriken men det var inte menat så! ;D
Orientera ju i skolan i dag. Det gick bra. Sprang med Amanda på 17 minuter. Rätt bra ändå.
Slutade typ efter det så jag var jätte tidig, men sen var jag tvungen att åka och leta efter Ronja, Maria o Linnea. Dom hade typ gått vilse ringde dom och så. Xd Jag hitta dom inte (hihi) så vi får hoppas att dom hitta hem.^^
Om typ några timmar så är det match. Ska typ springa ute först så vi får hoppas att vi inte blåser bort.^^ Hade världens medvind hem idag.
Nu ska jag återgå till läxorna.
Kram
I dag är det kanelbullens dag, nån som har ätit en?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)