onsdag, september 21

Skoljogg

Hello!
Är nästan helt slut nu... Så här har min dag sätt ut:
I skolan hade vi först två lektioner teknik, skulle fortsätta göra föyggplan. Helt ok men jag satt och vänta typ hela lektioner för mina grejer skulle torka.
Sen hade vi spanske och efter det lunch.
Efter lunchen så hade vi då skojoggen. Det gick rätt bra. Den var på 4 km, först sprang jag 2 km, sen gick jag 1 km och det sissta sprang jag. Det tog typ 20 min så jag är rätt nöjd. :)
När skolan var slut tog jag bussen till fyrkanten och fick stå där och vänta i typ 25 min....
Hemma dusch jag, åt, gjorde läxor och sen iväg till träningen.
På träningen sprang jag först 2 km till och sen träna vi inne. Det var kul. ;)

Nu är jag som alltså jääätte trött. Ska slappa framför tv'n resten av kvällen.
Kram




1 kommentar:

  1. Duu.... kan du bara skriva att jag har tagit bilderna när du lägger upp såna som jag har tagit ?? plz :)
    // Lisa :)

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)