fredag, september 30

Don't look bak...

Hello!
Nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska komma och sen ska vi kolla på film. I kväll blir det rio! xd hihi blir nog rätt kul.
Dadn har vart helt ok. Orgentering på gympan så det var kul. Fick typ skrattanfall tillsammans med några andra i min grupp på svenskan. Just nu fattar jag inte riktigt vad det var som var så roligt men kul var det!^^ Matte, genomgån, lyckades hålla mig seriös i dag! Wow, jag fatta typ allt (efter att ha frågat 5 gånger, men jaja^^).
Efter skolan cykla jag hem meed Elin. Åt, tog en dusch och sen kom hon hit. Vi typ greja med datan men sen blev vi gätte flum och det gillade inte datan som hakka.
Vi gick in i mitt rum o åt tacochips och sen åkte vi till henne. Hehe, stod på hennes altan o spela innebandy och sen gick vi in och spela wii.

Skulle egentligen vart med tjejerna hemma hos Maria nu. Men dom skulle äta pizza som jag inte kan äta typ och så kände jag inte för det så nu är jag som sagt hemma!
Nu ska jag ropa på mamma o pappa och sätta på filmen. Kanske tar lite glass sen också, eller inte kanske det ska jag!
I morgon blir det nog Maria en stund om hon orkar upp ur sängen....
Nu FILM!!
Ses, kram!
Liisa! :D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)