lördag, juli 2

Moln men varmt..

Hej!
Känner att jag börjar få slut på rubriker så jag fick ta dagens väder xd
I dag har jag städat mitt rum, vart med Lisa E och vart hos farmor.
Lisa och fota med våra nya kamror....

Sen åkte vi till min farmor och hennes sambo och fira hans födelsedag. Vi tog lite kort, prata och jag fota.
När jag kom hem måla jag mina naglar. Lite passande till Liseberg i morgon. Det ska bli kul... men dålig uppdatering. Så ni får klara er.

Vill också påminna om Frågestunden ställ fler frågor! ;)

Och så är min undersökning avslutad. Och det som är det bästa med sommarlov är att man kan gå barforta med shorts och linne! Sedan kommer; ledigheten, sol och bad och att åka utomlands...
Nu startar en ny undersökning... så svara på den!

Nu ska jag kolla på morden i midsommer och äta salta pinnar...
Kram
Lisebergskanin!!! Riktigt nöjd!

Liseberg (står det)

Reddy for Liseberg
Bilder från farmor...


Fulis















Fotona med Lisa får vänta tills en annan gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)