tisdag, juli 5

Kusten

Hej!
Det har vart dålig uppdatering pga att jag har vart på Liseberg o kusten.

Skriver mer om Liseberg i ett annat inlägg men här kommer lite om kusten:
Pappa åkte till Fiskebäkkil på morgonen för att sjösätta båten. När jag och mamma kom ut så satte vi på masten... Sen bestämde vi att vi skulle sova över så jag o mamma åkte till Grundsund för att köpa nått att sova i och lite mat o så..
Sen tog vi en promenad i Fiskebäkkil. Det är jätte fint där men så klart så glömde jag kamerar... Tog lite kort med mobilen.
På kvällen körde jag o pappa båten till hemma hamnen o så sov vi över där.
I dag har vi grejat med båten och nu på kvällen så har jag vart nere o seglat poengsegling..

Skriver mer snart...
Chao!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)