tisdag, november 9

En dag på dagis


Hej hej!
Fick en jul känsla när jag vakna i da o när jag kolla ut igenom fönstret fatta jag varför. Jag gillar snö så jag hoppas att den ligger kvar o inte blir slask för det e inget kul.
I dag har jag praoat på dagis. Det var ganska kul. :) Alla ville va med mig.
Hoppas att jag får va lite på vitsippan (stora avdelningen) i morgon också. I da var jag bara på blåsippan (lilla avdelningen).
Kollar på tv nu men ja ska nog göra nått annat nu. Synd att innebandyn var instäld i da för jag har ganska tråkigt.

Nä nu blåser det så att det känns som att det e snöstorm. Jag blev ju blöt när jag gick hem o de e typ 20 meter. XD

Ja ja ska stänga av datan nu. Ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)