torsdag, april 22

till trollhättan tessan...


Tjena, i dag har jag varit i trollhättan med klassen. Vi var på ttela och sen skulle vi kolla på en utstälning men den var så kort att det knapt tog en minut, så vi fick gå i afärer. Jag var mäst med Amanda. Hon är jätte snäll. Vi köpte glass och kubbor. ;)


När jag kom tilbaka till skolan hade pappa lagat min cykel. Det var bra för då kunde jag komma hem snappt. För hemma skulle jag vah med min kompis Helena. Vi hade jätte kul. Mest flög vi drake, jag fotade en massa också.


Små godingar;

Har fått melodifestivalen skivan. :)

I morgon är det fredag. Jippy!

Och i kväll är det vampier darise (stavningen)

Det enda dåliga med dagen var att jag hade glömt min modil hemma. X'd


Cha cha, vi ses!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)