onsdag, april 21

Not good, film och pannkakor...

Heeej!

Eftermiddagen var NOT GOOD! För kronglade skrivaren på skolan så jag kunde inte skriva ut, då blev jag försen hem. När jag kom ut såg jag att jag hade pnka på cykeln. Jag tänkte att jag kunde cykla hem endå, men det gick inte. Mamma och pappa kunde inte köra mig så jag fick vänta på bussen i över en halv timma. När jag kom hem fick jag stressa jätte mycket för att hinna till fiolen. Som tur var kunde Elins mamma köra oss, men jag missa min lektion och hann bara med orkestern.

Efter orkestern var jag med Elin. Vi gjode en fotbollsFILM (kommer snart på youtube). Det blev fem avsnit. Vi hade jätte kul!
Nu har jag precis bakat PANNKAKOR till i morgon. Det gick rätt bra men jag glömde att läsa reseptet utan hälde bara i alla saker i en bunke, sen glömde jag att sätta på plattan. Det blev;
Fyra pannkakor var av en missbildad.

Nu ska jag kolla TV och läsa. Hej dåååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)