torsdag, december 21

One week to go

Kan inte riktigt fatta att det idag är en vecka kvar tills jag ska flyga iväg till andra sidan jorden! Resfeber? Ja! Det känns som om det första fokuset för stunden ligger på julen. Det är ju ändå dan före dan före dan före dopparedagen. Och det är faktiskt skönt att ha det som lite distraktion annars hade jag nog varit ännu mer nervös vid det här laget.
Jag har inte börjat packa än men tänker eventuellt påbörja den processen i morgon. Jag har i varje fall gjort en lisa och då brukar det gå rätt fort när man väl sätter igång.
Annars har jag fixat de mesta sakerna som ska göras inför resan. Jag har köpt allt jag behöver (där inkluderas ett mer eller mindre eget apotek...) förutom en liten förpackning tandkräm, skrivit ut en massa nödvändiga papper, bokat veganmat på flyget och liknande. Men ju närmare det blir dessdå mer kommer jag på som behöver ordnas.
Dessutom har jag bokat flyg till Australien i tio dagar. Kommer att åka på ett surfcamp en bit utanför Sydney några dagar och sedan spendera fem dagar i själva Sydney innan jag åker tillbaka till Auckland. 
Vi får se om det blir något mer inlägg innan jag åker, annars blir nästa gång ni hör något från mig när jag väl befinner mig down under.
Ha det så bra tills dess.

Inga vidare kvalitebilder men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)