tisdag, juli 23

JNoM

Har ju nyss kommit hem ifrån Elida mer för er som inte redan har märkt det så har jag rätt fullt upp nu på sommaren.
Det är nämligen så att jag ska segla JNoM (nordiskt juniormästerskap) i zoom8. De kommande dagarna. Nu är det inte så att jag är superbra på zoom men man behövde inte kvala in till det och det är min klubb som håller i det så därför ska jag vara med. :)

Det är rätt mycket som ska fixas runt om, och jag kommer i princip att andas JNM för resten av veckan, så därför kommer det inte bli så mycket uppdatering. Ska försöka att få in bilderna från Elida någon utav de kommande dagarna.
Tills dess...
Ha det så bra

De ända bilderna jag har på min Zoom på datorn...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)