onsdag, september 12

Skoljogg

Hej!
Har precis blivit klar med läxorna. Förutom No frågorna som jag inte hittar svaren på. Får fråga om det i skolan i morgon. Nu ska jag bara spela fiol och sen så har jag resten av kvällen ledig.
Lite skönt är det ändå att vår innebandylag har lagt ned så att man får någon kväll i veckan ledig. Ska spela med 99:orna ett tag tillsammans med Elin, i stället.
Hade hur som helst skoljogg idag i skolan. Joggade runt hela varvet, 4,2 km. Höll ett bra tempo hela vägen och orka med en härlig spurt i slutet så det kändes bra. Sprang på 29,29. Vårruset som var nästan 5 km sprang jag på exat 35 min så jag börjar väl få upp lite bätter tempo. ;)
Kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)