fredag, juli 27

Tyskland i sommarvärmen

Helloj!
Om ni undrar varför uppdateringen har varit dårlig så är det för att jag har vart i Tyskland/Damark i några dagar.
Åkte i söndags, stannade på en strand och i Malmö och tog sedan en färja över till Tyskland. Bode i en jättemysig semester ort.
Vädret har ju vart hur skönt som helst. Legat på stranden varje dag och har äntligen skaffat mig en riktig bikinibränna. ;)
Åkte runt på lite utflyckter och på vägen till Damark stannade vi på två ställen som vi var på när vi var på Tysklandsturné. I Lübek handlade jag på världens bästa affär, NewYorker! :D
En av nätterna sov i i Köpenhamn och gick runt där lite.
Men nu är jag hemma. :)
I morgon blir det Liseberg med konfagruppen. Vädret ska inte bli bäst men vi får hoppas att det blir kul ändå!
Kram




































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)