onsdag, april 25

Vem kan komma med lite solsken till mig?

Hej!
Blev typ helt dyblöt när jag cykla hem idag för det började att spöregna. Men nu är ju torr i min mysdress och jag känner INTE för att sticka ut och springa sen, men jag måste ju träna till vårruset! ;)
Skolan var ju som den var, lite livat på rasten som ni såg men det är inte helt ovanligt att det händer. Om lärarna inte har låst aulan (som är ett av våran klass's klassrum) så brukar vi går in där... ja, ni ser ju vad vi gör.. xd

Ska plugga lite på det (enligt mig) gigantiska so läxan vi har. 23 sidor ska bli lästa + svara på frågor och prov. Som tur är så har vi i varje fall 3 veckor på oss och jag är klar med den andar stora läxan vi hade...
Frågan är bara hur jag ska komma ihåg!
Ses...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)