söndag, juli 4

Tema: Shopping

Tråkigt väder i dag, men efter regn kommer sol. Fast det var ju sol i går så-efter sol kommer regn. I varje fall var jag på Överby och shoppa lite sommar kläder. Inköpt:
Gina tricot
2 t-shirt 99 st
1 par sorts 99 kr

I morgon ska vi åka ut med våran segelbåt så jag kommer att vara osocial i ca 2 veckor. Planeratt att hämta upp en kompis i Trollhättan och sedan slussa ner till Göteborg och gå på Liseberg på tisdag. Sedan åker vi ner till Lysekil och släpper av min kompis där sen "kanske" vi åker hem över helgen Min kompis heter Ellen och jag blir inte av med henne på ca en vecka. ;D
Lite bilder på plaggen jag köpte:







Ha det så gött!!!! Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)